Icetubs

Scaling an ice cold e-commerce experience

(
Icetubs
)
(
Webflow, Shopify, GSAP
)
(
2024
)
(
Live site
)
(context)

Icetubs is het premium ice bath merk dat wordt gebruikt door onder andere Rico Verhoeven, Nicky Romero en Dimitri Vegas. Voor high-end producten in het €5.000+ segment is online verkoop een complexe uitdaging: hoe creëer je voldoende vertrouwen voor grote aankopen, terwijl je tegelijkertijd de drempel verlaagt voor persoonlijk contact en advies?

We combineerden Shopify's e-commerce backend met Webflow's ontwerpvrijheid, waardoor volledige controle over de premium shopping experience mogelijk is. Het resultaat is een webshop die functioneert als lifestyle platform: informatierijk, vertrouwenwekkend, en geoptimaliseerd voor zowel directe verkoop als leadgeneratie via persoonlijk advies en offertes.

Als digital wingman van Icetubs optimaliseren we structureel hun digitale aanwezigheid. Van strategische UX-verbeteringen tot nieuwe functionaliteiten: we zorgen ervoor dat hun website het belangrijkste touchpoint blijft waar cold therapy lifestyle wordt gecommuniceerd.

(context)
Icetubs
Icetubs
Icetubs
(Challenge)
Icetubs
Icetubs
Icetubs
(Solution)
Icetubs
Icetubs
Icetubs
Let’s
talk