Icetubs

Scaling an ice cold e-commerce experience

(
Icetubs
)
(
Webflow, Shopify, GSAP
)
(
2024
)
(
Live site
)
(context)

Icetubs is het premium ice bath merk dat wordt gebruikt door onder andere Rico Verhoeven, Nicky Romero en Dimitri Vegas. Voor high-end producten in het €5.000+ segment is online verkoop een complexe uitdaging: hoe creëer je voldoende vertrouwen voor grote aankopen, terwijl je tegelijkertijd de drempel verlaagt voor persoonlijk contact en advies?

We combineerden Shopify's e-commerce backend met Webflow's ontwerpvrijheid, waardoor volledige controle over de premium shopping experience mogelijk is. Het resultaat is een webshop die functioneert als lifestyle platform: informatierijk, vertrouwenwekkend, en geoptimaliseerd voor zowel directe verkoop als leadgeneratie via persoonlijk advies en offertes.

Als digital wingman van Icetubs optimaliseren we structureel hun digitale aanwezigheid. Van strategische UX-verbeteringen tot nieuwe functionaliteiten: we zorgen ervoor dat hun website het belangrijkste touchpoint blijft waar cold therapy lifestyle wordt gecommuniceerd.

(context)
Icetubs
Icetubs
Icetubs
(Challenge)
Icetubs
Icetubs
Icetubs
(Solution)
Icetubs
Icetubs
Icetubs
Let’s
talk

Check it out